با برگزاری آیین “جشن عبادت”از فرزندان مکلف پرسنل شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند تجلیل به عمل آمد

جشن تکلیف فرزندان پرسنل تلاشگر شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند با حضور مهندس رجبی مدیرعامل پالایشگاه، جمعی از مدیران و رؤسای شرکت ، امام جمعه شهر مهاجران ، فرزندان مکلف همکاران و خانواده های ایشان با اجرای برنامه های مفرح فرهنگی – مذهبی در محل سالن سینمای مجتمع آموزشی – ورزشی شهر مهاجران برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۹ طی مراسمی با هدف پاسداشت هر چه بیشتر شعائر دینی و آشنایی فرزندان خانواده بزرگ پالایشگاه با وظایف دینی ، از ۱۶۲ نفر از نوگلان باغ الهی  که با ورود به سن تکلیف ، افتخار عمل به فرائض و دستورات الهی را یافته بودند، تقدیر به عمل آمد.

مهندس رجبی در این مراسم ضمن تبریک این روز ارزشمند و با ابراز خرسندی از حضور در جمع صمیمی پرسنل و خانواده های محتر م گفت : « برگزاری این مراسم ها گامی مهم در راستای تحقق تربیت اعتقادی و اخلاقی فرزندان است . در همین راستا ایجاد شرایط مناسب برای رشد مذهبی و فرهنگی خانواده بزرگ شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند از اولویت های مهم شرکت است و در جهت نیل به این مهم از هیچ کوششی فروگذار نمی نماییم  . »

در ادامه حجت الاسلام و السلمین نیکزاد امام جمعه شهر مهاجران با حضور در جایگاه ، ضمن تبریک این روز به نوگلان باغ خانواده پالایشگاه ، بر نقش دین در تعالی تربیتی و اخلاقی فرزندان تأکید نمود .

شایان ذکر است در این مراسم گروه های مختلف ، مذهبی ، فرهنگی و هنری همچون سرود ، گروه نمایش کودک با حضور عموکمال ،  ویژه برنامه کودک و نوجوان با حضور مربی روحانی ، تردستی و… به اجرای برنامه پرداختند که مورد استقبال میهمانان قرار گرفت . 

این گزارش می افزاید در پایان این مراسم از  فرزندان مکلف همکاران با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل بعمل آمد  .