آیین اختتامیه مسابقات سراسری ورزشی فرزندان پسر کارکنان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران به میزبانی شرکت پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند برگزار گردید.

در آیین اختتامیه مسابقات سراسری فرزندان ذکور کارکنان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران به میزبانی شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند که با حضور جمعی از مدیران ومسئولین شرکت ملی پالایش وپخش برگزار گردید. ،نفرات برتر معرفی شدند و از  برگزیدگان تجلیل به عمل آمد .

در این دوره از مسابقات ۶۰۰ نفر از فرزندان پسر کارکنان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در فضایی سالم و صمیمی با هدف تقویت تعاملات فی ما بین ، ایجاد همدلی و دوستی بیشتر و همچنین تبیین جایگاه ورزش به عنوان یکی از مهمترین راهکارهای ارتقاء کیفیت زندگی، در ۴ رشته شنا ، والیبال ، بسکتبال و دومیدانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در ابتدای این مراسم که امروز دوشنبه مورخ۱۴۰۲/۵/۳۰ در محل سالن اجتماعات هتل امیرکبیر شهر اراک برگزار گردید ، پس تلاوت آیاتی چند از کل ا… مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آقای عباسیان رئیس خدمات اجتماعی شرکت پالایش نفت امام خمینی گزارشی از روند برگزاری این دوره از مسابقات ارائه نمود .

در ادامه مهندس رجبی مدیرعامل پالایشگاه طی سخنانی با ابراز خشنودی از حضور در جمع گرم فرزندان ورزشکار کارکنان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران ، بر نقش ورزش و روحیه ورزشکاری در بهبود سبک زندگی و سلامتی فردی و اجتماعی خانواده ها تأکید نمود .

وی با تبریک به تیم ها و ورزشکاران برگزیده ، موفقیت های کسب شده را مرهون تلاش ، پشتکار ، روحیه ورزشی ورشکاران و حمایت های همه جانبه شرکت های نفتی از فرزندان و خانواده های پرسنل دانست .

مدیرعامل همچنین از تلاش کلیه ادارات و همکاران دست اندرکار در برگزاری این دوره از مسابقات ورزشی قدردانی نمود.

در این دوره از مسابقات  نتایج کسب شده به شرح زیر اعلام گردید.

بسکتبال زیر ۱۷سال

مقام اول پالایش نفت امام خمینی(ره)شازند

مقام دوم خطوط لوله ومخابرات

مقام سوم پالایش نفت بندر عباس

بسکتبال زیر۲۵سال

مقام اول خطوط لوله ومخابرات

مقام دوم پالایش نفت امام خمینی(ره)شازند

مقام سوم پالایش نفت بندرعباس

والیبال زیر۱۷سال

مقام اول خطوط لوله ومخابرات

مقام دوم شرکت ملی پخش

دوومیدانی تیمی

مقام اول پالایش نفت امام خمینی(ره)شازند

مقام دوم پالایش نفت بندرعباس

مقام سوم شرکت ملی پخش  

روابط عمومی ضمن عرض تبریک به مناسبت کسب موفقیت های ورزشی کسب شده ، سلامتی و موفقیت روزافزون کلیه عزیزان ورزشکار را از خداوند منان مسئلت می نماید .