مراسم افتتاحیه نمایشگاه دفاع مقدس و دستاوردهای صنعتی صنایع منطقه شازند با حضور مهندس رجبی مدیرعامل پالایشگاه و مدیران و  مسئولین منطقه و استان افتتاح گردید

نمایشگاه دفاع مقدس و دستآوردهای صنعتی صنایع منطقه شازند ، امروز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۷/۵ با حضور مهندس رجبی مدیرعامل پالایشگاه ، مدیران صنایع منطقه ، سردار کریمی فرمانده سپاه استان مرکزی ، ائمه جماعات و روحانیون شهرهای مهاجران ، شازند و توره ، ستاد فرماندهی شازند ، رئیس راهنمایی رانندگی شازند و جمعی از مدیران و رؤسای منطقه و استان ، در محل پارکینگ شرکت پتروشیمی شازند افتتاح شد .

به گزارش روابط عمومی در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ، سردار کریمی فرمانده سپاه استان مرکزی طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، با تجلیل از مجاهدت های هشت ساله شهدا و رزمندگان جبهه های حق علیه باطل ، از صنایع منطقه و دیگر دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه قدردانی به عمل آورد .

وی از جهاد تبیین به عنوان مهمترین نیاز امروز و راهکار مبارزه با توطئه های شوم معاندان و دشمنان این سرزمین یاد نمود و بر روشنگری و بیان موفقیت ها و دستآوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران – به ویژه برای نسل جدید-  تأکید نمود .

این گزارش می افزاید در این نمایشگاه که به مناسبت هفته دفاع مقدس ، با مشارکت صنایع منطقه شازند برگزار می گردد ، شرکت کنندگان در ۱۵ غرفه به ارائه دستاوردهای خود در حوزه های مختلف می پردازند .

شایان ذکر است در نمایشگاه مذکور که به دلیل حضور پررنگ صنایع بزرگ منطقه ، از اهمیت بالایی برخورد می باشد ، به مدت یک هفته پذیرای کلیه علاقه مندان می باشد .