منتخب مردم شازند در مجلس شورای اسلامی از شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند بازدید نمود

همزمان با دهه کرامت ، مهندس هوشنگ هادیانپور، منتخب مردم شهرستان شازند در مجلس شورای اسلامی از شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند بازدید به عمل آورد و مورد استقبال مهندس رجبی مدیرعامل و مدیران و رؤسای شرکت قرار گرفت .

به گزارش روابط عمومی مهندس هادیان پور و هیئت همراه که در سفری یک روزه با حضور در شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند ، از پروژه های در حال اجرا بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیت ها و تولیدات مهم و استراتژیک این قطب بزرگ صنعتی استان مرکزی قرار گرفت .

مهندس رجبی در این بازدید ، ضمن خوشامد گویی به منتخب مردم شهرستان شازند در مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه ، با معرفی واحدهای مختلف پالایشگاه گفت :شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند از دستآوردهای مهم و حیاتی کشور بعد از انقلاب اسلامی است که همزمان با اوج تحریمهای ظالمانه ، به دست متخصصین ایرانی ساخته شد . این پالایشگاه پس از راه اندازی فاز ۲ و افزایش ظرفیت و کیفیت فرآورده ها ، هم اکنون به عنوان یکی از افتخارات ایران اسلامی ، بنزین و دیگر فرآورده های ارزشمند مورد نیاز کشور را تولید می نماید .

مدیرعامل پالایشگاه بیان داشت : با تلاش متخصصین داخلی و با کمک شرکت های دانش بنیان موفق شدیم دو کاتالیست بسیار مهم واحدهای RFCC و RCD را بومی سازی نماییم که این مهم در شرایط تحریم کمک شایانی برای کشور می باشد و یک موفقیت ارزشمند محسوب می گردد .  وی با اشاره به مسولیتهای اجتماعی افزود : از طریق همکاری با نهادهای حمایتی و مرتبط با زیرساختهای شهرستان شازند و … با مشارکت در طرح های عام المنفعه و اجتماعی،بهداشت ،آب و کشاورزی نقش خود را به عنوان قطب بزرگ صنعتی منطقه ایفاء نموده است .

وی اظهار داشت:از مهمترین اقدامات صورت پذیرفته توسط پالایشگاه در حوزه مسئولیت های اجتماعی می توان به مواردی همچون مشارکت در ساخت مدرسه ۶ کلاسه روستای جمال آباد ، تعمیرات مدارس ۳۳ روستا و تجهیز وسایل کمک آموزشی ، محرومیت زدایی در بخش کشاورزی روستاهای شازند ، ساخت تصفیه خانه آب شرب از خط انتقال کمال صالح ، خرید یک دستگاه تانکر آبرسانی ، پروژه روشنایی محور شازند-آستانه ، ساخت حسینیه مصلی شازند ، پاکسازی زباله های حریم جاده ای ، اهداء بسته های معیشتی و حمایت از خانواده های بی بضاعت اشاره نمود .

مهندس رجبی بیان داشت : مشارکت در طرح آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد ، تأمین سبد غذایی ویژه نیازمندان ، خرید و توزیع ۲۵۰۰ عدد کیف مدرسه جهت دانش آموزان محروم ، تقدیر از فعالین مدنی حوزه اجتماعی ،فرهنگی و کمک به تأمین مایحتاج معلولین از دیگر اقدامات ثمربخش پالایشگاه در حوزه مسئولیت های اجتماعی بوده است .

در ادامه مهندس هادیان پور منتخب مردم شهرستان شازند در مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع مدیران ، رؤسا و جمعی از کارکنان شرکت طی سخنانی با قدردانی از تلاشهای ارزشمند مجموعه مدیریت و کارکنان تلاشگر و متعهد شرکت گفت : شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند می تواند از طریق تعامل با دولت و دیگر ارگانها ، در حوزه های مختلف همچون سرمایه گذاری و کیفی سازی محصولات اقدام نماید.

وی ادامه داد : با توکل بر خداوند و با تکیه بر اراده قوی جوانان ایرانی و ظرفیت‌های داخلی و بدون نگاه به غرب انشاء الله در مجموعه صنعتگران پالایشگاه شاهد افتخارات دیگر باشیم و تلاش خواهیم کرد تا این مجموعه پیشرو که به مردم و کشور خدمت می نماید را در مسیر پیشرفت و توسعه بیش از گذشته قرار دهیم .

مهندس هادیان پور در ادامه ابراز امیدواری کرد شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند بتواند از طریق تعامل با مجموعه شهرستان شازند در راستای رفع برخی نیازهای شهرستان شازندهمچون معضل بیکاری گام هایی مؤثر بردارد .

در پایان مهندس هادیان پور به همراه مدیرعامل و جمعی ازمدیران شرکت از واحدهای عملیات بازدید کرد.