دیدار مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شازند با مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی ره شازند

مدیرآموزش و پرورش شهرستان شازند  با مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی ره شازند دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش روابط عمومی  مهندس رجبی مدیرعامل پالایشگاه گفت : آموزش و پرورش یکی از مهمترین و پرتلاش ترین وزارتخانه های کشور است که وظیفه سنگین آموزش و پرورش فرزندان این کشور را بر عهده دارد.

مهندس رجبی با قدردانی از خدمات  آموزش و پرورش  بیان داشت :  تمامی افرادی که در حال حاضر دست اندر کار اداره امور کشور هستند ، روزی پای درس معلمان نشسته اند و ما امروز خود را مدیون زحمات و تلاشهای معلم می دانیم چرا که معلمان نقش مهمی در توسعه آموزش ،دانش و فرهنگ دارند و در این مسیر با ارزش از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد .

در ادامه مدیرآموزش و پرورش  شهرستان شازند  ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت و پشتیبانی مالی شرکت پالایش نفت امام خمینی ره شازند در حوزه ساخت و تجهیزات  مدارس شهرستان شازند اظهار داشت :  آموزش و پرورش بر اساس رویکرد آموزشی خود با حضور در شرکت های خصوصی و دولتی در صدد است تا بتواند در حوزه افزایش تعاملات و ارتباطات میان بخش آموزش و صنعت گام بردارد.

علیر ضا کارخانه بیان داشت : آموزش و پرورش ظرفیت های خوبی در راستای تربیت نیروهای ماهر مورد نیاز صنایع دارد و می تواند با تعریف رشته های مورد نیاز صنایع ، به تربیت کارگران ماهر اقدام نماید .

وی با تقدیر از خدمات ارائه شده از سوی پالایشگاه در بخش مسئولیت های اجتماعی افزود:  شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) تا کنون کمک های ارزشمندی به آموزش و پرورش شهرستان شازند نموده است که شایسته قدردانی می باشد .

در  پایان از سوی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شازند به پاس زحمات و تلاشهای شرکت پالایش نفت امام خمینی ره شازند از مهندس رجبی مدیرعامل شرکت با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد .