بازدید جمعی از مسئولین و کارشناسان بورس انرژی ایران از شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند

جمعی از مسئولین و کارشناسان بورس انرژی ایران امروز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۳/۲۴ در قالب طرح اردوهای راهیان پیشرفت و با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر جهاد تبیین و بازگو نمودن دستآوردهای ارزشمند و امیدآفرین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، از شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند بازدید به عمل آوردند و از نزدیک در جریان تلاش شبانه روزی متخصصین پالایشگاه ، فرآیند فعالیت ها، تولیدات و محصولات این قطب بزرگ صنعتی قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند در این بازدید و در جلسه ای که به همین منظور در سالن کنفرانس شهدای مدافع حرم پالایشگاه برگزار شد،  مهندس رجبی مدیرعامل پالایشگاه ضمن خیرمقدم به میهمانان حاضر گفت : شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند از مهمترین شرکت های پالایشی کشور محسوب می گردد و همکاران ما با تخصص های فنی بالا ، پیچیده ترین، دقیق ترین و سخت ترین کارهای عملیاتی را برای تولید محصولات مهم و استراتژیک انجام می دهند که جزء افتخارات صنعت نفت کشور است .

وی بیان داشت : الحمدالله دانش،توان و تجربه در کشور ما موج می زند و این نه یک شعار ،بلکه واقعیتی محض است و کشور ما با داشتن جوانانی فرهیخته، متکی به خود و بی نیاز است .

مدیرعامل پالایشگاه تصریح کرد : تعاملات ما با بورس انرژی و کالا بسیار مطلوب است، اما اگر برخی قوانین و مقررات موجود، تسهیل و روان تر  گردد، سرعت پیشرفت کشور افزایش خواهد یافت و من امیدوارم همگی با اراده، هوش، توان و ابتکار بیشتر دست در دست یکدیگر تلاش نماییم تا کشورمان را به بهترین نحو بسازیم.

در بخش دیگری از این جلسه مهندس محمد احمدی معاون عملیات و نظارت بر بازار بورس انرژی ایران با ابراز خشنودی از حضور در جمع متخصصان و کارکنان پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند گفت : این پالایشگاه به عنوان یکی از عرضه کنندگان برتر در بورس انرژی و کالا مطرح می باشد که ۹۸ درصد عرضه هایش منجر به معامله می گردد و این عملکرد خوب، شایسته قدردانی است .

وی افزود : ما در بورس انرژی و کالا ابزارهای کمک کننده ای مانند گواهی سپرده داریم که می تواند به فرآیند فروش کمک کند و پالایشگاه ها می توانند از این ابزارها در فرآیند فروش فرآورده های خود بهره بگیرند .

سپس مهندس آزاد نماینده کارگزاری بانک رفاه، از همکاری بورس کالا و انرژی کشور با شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند قدردانی به عمل آورد و بر لزوم افزایش سطح تعاملات فی مابین با هدف تسهیل عملیات فروش و مرتفع نمودن هر چه بیشتر نیازهای مردم و کشور تأکید نمود .

در بخش دیگری از این بازدید آقایان مهندس سید مسعود حسینی از مهندسی پالایش و مهندس مقدسی پور از اداره بازاریابی و فروش، ضمن ارائه توضیحات لازم، روند فعالیت ها و تولیدات پالایشگاه را برای میهمانان تشریح نمودند .

این گزارش می افزاید میهمانان حاضر در جلسه پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و صرف نهار با همراهی کارشناسان روابط عمومی و توضیحات مهندسین شرکت از واحدهای عملیاتی پالایشگاه و واحد بازاریابی و فروش بازدید بعمل آوردند و از نزدیک در جریان فرآیند تولیدات و روند پیشرفت طرح های این شرکت قرار گرفتند .

.