سنگر امروز نظام اسلامی تولید و اقتصاد است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: سنگر امروز نظام اسلامی رونق تولید است و حضور موثر در این سنگر مصداق بارز جهادگری و تداوم فرهنگ دفاع مقدس است.

سرتیپ دوم پاسدار مرتضی عمومهدی روز دوشنبه ۲ مهر در دومین یادواره ایثار و شهادت شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره)شازند افزود: مبارزه با استکبار و دشمنان تنها در حوزه دفاعی نیست بلکه تقویت سرمایه های نرم کشور و برنامه هدفمند در پیشبرد این اهداف اقتصادی و حوزه تولید نقش غیر قابل انکاری در این زمینه دارد.

وی ادامه داد: امروز باید ارزش گذاری کنیم و علاوه بر اینکه قدر سربازان سنگر کار و تولید را بدانیم باید از همه ظرفیت‌ها در جهت تسهیل امور این قشر استفاده کنیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس یادآور حماسه ملت ایران و‌ نشانگر فرهنگ خودباوری و ما می‌توانیم و صدور فرهنگ ناب انقلاب اسلامی به سراسر جهان است؛ نمایشگر این است که ایستادگی در مقابل دشمن جواب می‌دهد و امروز به برکت حضور نیروهای مسلح، در عرصه‌های مختلف برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس فرهنگ ایستادگی مردم پای نظام ،انقلاب و رهبری را به دنیا صادر کرد ،اشاره کرد : مردم ایران نشان دادند پای آرمان خود ایستاده و به راحتی از آرمان های خود دست برنخواهند داشت.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: دشمنان از هر ابزاری برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده کردند اما به حمدالله توانستیم در تمامی عرصه‌ها پیروز شویم و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

سردار عمومهدی اظهار کرد: مقاومت و جانفشانی های رزمندگان در دفاع مقدس باید الگوی امروز فعالان اقتصادی باشد و با تمام توان در جهت تقویت بنیه اقتصادی میهن اسلامی تلاش کنند.

وی ادامه داد: ابرقدرت‌ها تلاش می‌کنند تا کشورهای دیگر روز به روز ضعیف تر و برای تأمین نیازهای خود وابسته به آنان باشند اما صنعتگران ما باید تلاش کنند تا شعار جهش تولید مورد نظر رهبر معظم انقلاب در کشور محقق و وابستگی‌های اقتصادی به کلی قطع شود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: فعالان اقتصادی باید طوری تلاش کنند و کشور را به خودکفایی برسانند که تکانه‌های اقتصادی بین‌المللی نتواند آسیبی به ما وارد کند.

وی ادامه داد: فعالان اقتصادی از کارگر و کارفرما باید به خود افتخار کنند که در سنگر تولید فعالیت دارند و در توسعه و آبادانی کشور نقش موثر و مستقیم دارند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: جمهوری اسلامی ایران در عمر ۴۴ ساله خود دستاوردهای بسیاری دارد و شرایط امروز کشور به هیچ عنوان با قبل از پیروزی انقلاب قابل مقایسه نیست.

وی افزود: پیش از انقلاب اسلامی کشور ما در تمام حوزه‌ها به کشورهای مختلف وابسته بود اما امروز به لطف خدا و هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب در بسیاری از بخش‌های صنعتی حرف های زیادی برای گفتن داریم.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تاکید کرد: پیش از انقلاب فرهنگ ما نمی‌توانیم در کشور نهادینه شده بود، اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی این فرهنگ تغییر کرد و ما به این باور رسیدیم که می‌توانیم دوشادوش کشورهای توسعه یافته حرکت کنیم و نه تنها بسیاری از نیازهای کشور را تأمین کنیم بلکه در حوزه صادرات هم به موفقیت‌های بی‌نظیری دست یابیم.

سردار عمومهدی ادامه داد: بیش از ۱۷۰ شبکه ماهواره‌ای و هزاران شبکه مجازی در جهت سیاه‌نمایی و بزرگ‌نمایی مشکلات کشور با هدف پمپاژ یاس و ناامیدی در جامعه به خصوص نسل جوان تلاش می‌کنند، بنابراین در این شرایط همه وظیفه دارند با تشریح و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و زیرساخت‌های ایجاد شده در کشور توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

وی ایفای نقش مردم، حفظ تمامیت ارضی و فرهنگ خود باوری را ۳ دستاورد مهم انقلاب اسلامی معرفی کرد. در پایان نیز با اهداء لوح تقدیر از ۱۵۸ ایثارگر شاغل و بازنشسته شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره)شازند تجلیل به عمل آمد.