در نشست تشکل‌ها و سمن های مردم نهاد استان مرکزی ، از شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند تقدیر به عمل آمد

نشست تشکل‌ها و سمن های مردم نهاد استان مرکزی با حضور دکتر فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی، بهنام نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، جمعی از مدیران استانداری، مدیران کل استان و فعالان اجتماعی و نماینده تشکل ها، خیرین و سمن ها در محل سالن غدیر استانداری مرکزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی در این نشست که روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۵/۲۲ برگزار گردید،دکتر فرزاد مخلص الائمه، استاندار مرکزی گفت:«پیشرفت تنها با امید به وجود می‌آید. آینده مطلوب یا آرمانی ، یعنی آینده‌ای که به سمتش حرکت می‌کنیم که این حرکت را پیشرفت می‌نامیم و تنها با امید میسر می‌شود و نقطه مقابل پیشرفت، مرگ است. »

استاندار مرکزی بیان داشت: مشکلات ظاهری را همه می‌بینند ولی اگر لایه‌های عمیق این موضوعات را تحلیل نکنیم، هرگز نخواهیم توانست‌ برنامه ریزی و تصمیم درست بگیریم. شما تشکلها چیزهایی را می بینید که ما نمی‌توانیم ببینیم چرا که شما تخصصی کار می‌کنید . پس این وظیفه ماست تا مسائل و مشکلاتی که شما شناسایی و تحلیل می نمایید را منظومه‌وار حل کنیم. »

در این جلسه فعالان تشکل‌های مردمی نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با حوزه‌های تخصصی بیان نمودند و در پایان از تشکل‌های برتر استان مرکزی تقدیر شد . همچنین در این مراسم دکتر مخلص الائمه با اهدای لوح تقدیر از مدیریت شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند در راستای تحقق اهداف دولت مردمی و تلاشهای مجدانه برای عمل به مسئولیت های اجتماعی و رفع مشکلات منطقه تقدیر به عمل آورد .