نشست تشکل‌ها و سمن های مردم نهاد محیط زیست و سلامت استان مرکزی با مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند برگزار شد.

نشست صمیمانه تشکل‌ها و سمن های مردم نهاد استان مرکزی  با حضور مهندس رجبی مدیرعامل ، جمعی از مدیران و رؤسای پالایشگاه و دکتر باقری مدیرکل دفتر فرهنگی- اجتماعی استان مرکزی در محل سالن کنفرانس شهدای مدافع حرم شرکت پالایش  نفت امام خمینی(ره) شازند برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی در این نشست که امروز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۵/۱۴ برگزار شد ، مهندس رجبی ضمن تبریک فرا رسیدن ۲۲ مرداد ماه روز تشکلها و مشارکت های اجتماعی با ابراز خشنودی از حضور نمایندگان تشکلهای مردم نهاد استان در پالایشگاه گفت : پالایشگاه یک مجموعه حاکمیتی است که رسالت بزرگ تأمین بخشی از انرژی مورد نیاز کشور را بر عهده دارد .

وی بیان داشت : علی رغم مسئولیت بسیار خطیر و سنگینی که مدیریت و کارکنان این شرکت بزرگ نفتی بر عهده دارند، ما به حفظ محیط زیست و عمل به مسئولیت ها اجتماعی اعتقادی قلبی داریم .

مهندس رجبی اظهار داشت : در همین راستا پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند از طریق تعامل با سازمانها و ادارات بزرگ مرتبط در استان مرکزی، نسبت به ایفای وظایف خویش در این خصوص، اهتمامی ویژه دارد. انعقاد قراردادهای مهم در رابطه با پروژه های محیط زیستی و حفاظت از آب و خاک و هوا از جمله استفاده از پساب شهرستانهای شازند و آستانه ، مشارکت در ساخت، تعمیر و نگهداری از زیرساخت های آموزشی منطقه، کاشت۱۲ هزار اصله نهال با مشورت منابع طبیعی و … تنها بخشی از اقدامات این شرکت در حوزه های مربوط به محیط زیست و سلامت می باشد .

وی در پایان افزود : همکاران ما در این پالایشگاه به صورت شبانه روزی و در سخت ترین شرایط با تمام توان در راستای استمرار تولید انرژی کشور تلاش می نماید؛ لذا انتظار ما این است که شما تشکلهای مردم نهاد نیز ،پالایشگاه را  در جهت حفظ آرامش و نیل به اهداف یاری نمایید .

در ادامه دکتر باقری مدیرکل دفتر فرهنگی- اجتماعی استان مرکزی با تشکر از مهندس رجبی مدیرعامل محترم پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند به واسطه تعامل و ارتباط مؤثر با تشکلهای استان، ابراز امیدواری کرد این اقدامات و تعاملات ، مستمر و ادامه دار باشد .

در بخش دیگری از این مراسم ، مدیران و رؤسای شرکت به صورت مجزا با ارائه توضیحات علمی و تخصصی، مهمترین پروژه های شرکت در حوزه های مربوط به صیانت از محیط زیست و ارتقاء کیفیت محصولات که در نهایت منجر به بهبود سطح سلامت مردم و منطقه می شود را تشریح نمودند.

همچنین در این نشست پس از برگزاری جلسه پرسش و پاسخ ، مهندس رجبی از نمایندگان تشکلهای مردمی حاضر در مراسم با اهدای لوح سپاس قدردانی به عمل آورد .