به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره)شازند ،دومین یادواره ایثار و شهادت همزمان با هفته دفاع مقدس ،روز دوشنبه (۲مهر ) با حضور فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی،مدیر عامل ، خانواده معظم شهیدان، اعضای هیئت مدیره، مدیران، کارکنان و بسیجیان پایگاه شهید رجایی پالایشگاه امام خمینی (ره)شازند برگزار شد .

مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند نیز با تبریک ماه ربیع‌الاول و سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته دفاع مقدس گفت: عزت، اقتدار و امنیت کنونی میهن اسلامی حاصل جانفشانی، ایثار و ازخودگذشتگی‌های رزمندگانی است که از جان خود گذاشتند تا آسیبی به این مرزوبوم نرسد.

مهندس مجید رجبی افزود: دفاع مقدس به تعبیر رهبرمعظم انقلاب یک دانشگاه بزرگ است چرا که در طول هشت سال تمام مبانی انسانی، اخلاقی، ایثار و ازخودگذشتگی، وحدت و همدلی، فنی و مهندسی، اقتصادی، مدیریتی تجلی یافت و با مطالعه آن دوران باشکوه و بهره‌گیری از دستاوردهای آن می‌توان در هر حوزه‌ای به موفقیت دست یافت.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) به مدیریت قاطع و بی نظیر خود هشت سال جنگ تحمیلی را مدیریت نمودند و یک وجب از خاک میهن اسلامی را تسلیم رژیم بعثی عراق که از حمایت تمامی ابرقدرت‌ها بهره‌مند بود ننمودند و این یک الگوی بزرگ مدیریتی است که باید چراغ راه مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار بگیرد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره)شازند بیان کرد: اگر امروز پالایشگاه شازند با حداکثر ظرفیت خود در جهت تولید مواد نفتی و تامین نیاز کشور در این حوزه فعالیت می‌کند حاصل مجاهدت‌های فرزندان ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس است، بنابراین همه وظیفه داریم یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را گرامی بداریم و مکتب آن عزیزان را برای فرزندان خود تشریح و تبیین کنیم و اجازه ندهیم فرهنگ ایثار و شهادت مورد هجمه واقع شود.

مهندس رجبی افزود: شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند هر ساله در هفته گرامیداشت دفاع مقدس محفلی را با حضور پیشکسوتان جبهه و جنگ و فرماندهان نظامی و انتظامی ترتیب می‌دهد و در این نشست به تشریح رشادت‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس پرداخته می‌شود.

وی گفت: شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند در سال ۱۳۷۲ افتتاح شد و تا کنون همواره در مسیر پیشرفت و توسعه حرکت کرده و اکنون علاوه بر تولیدات ۶ ماده نفتی استراتژیک در تولید مواد دیگر برای تامین نیاز شرکت‌های صنعتی پایین‌دستی فعالیت می‌کند.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره)شازند بیان کرد: یکی از بزرگترین افتخارات شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند این است که اکنون خلاقیت‌ها، نوآوری‌ها و ابتکارات در این واحد پالایشگاهی تجلی پیدا کرده و به خصوص تعمیرات اساسی واحدهای مختلف پالایشگاه توسط نیروهای بومی انجام می‌شود.