اختتامیه مسابقات ورزشی دختران ۱۷ و زیر ۱۷ سال شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره)شازند؛ آیین اختتامیه مسابقات ورزشی دختران زیر ۱۷ و ۱۷ سال شامگاه  چهارشنبه ۴ مهر با حضور مدیر عامل شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره)شازند،معاون اداری و پشتیبانی پالایش و پخش، مدیران ستادی و عملیات پالایش نفت امام خمینی (ره)شازند، رییس امور ورزش شرکت خطوط لوله و مخابرات،و جمعی از مدیران و روسای شرکت های تابعه نفت مناطق مرکزی ایران در سالن همایش پروین اعتصامی  برگزار شد و از نفرات و تیم های برتر ورزشی در رده های سنی مختلف تقدیر شد.

در ابتدای این مراسم مجید رجبی ،مدیر عامل شرکت پالایش  نفت امام خمینی (ره)شازند ،بااشاره به نقش ورزش در سلامت روح و جسم افزود: فعالیت های ورزشی برای نوجوانان و جوانان تکیه گاهی امن به حساب می آید تا در پناه آن به نهایت رشد و کمال مطلوب انسانی دست یابند.

وی گفت: مجموعه این شرکت با تمامی توان و ظرفیت خود برای تحقق شعار نفت مناطق مرکزی ایران دوستدار خانواده تلاش می کند تا در جهت رفاه، سلامت و شادابی و نشاط کارکنان و خانواده یشان گام های موثرتری را بردارد.

در ادامه مصطفی خدابخشی،رییس امور ورزش شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره)شازند  با بیان اینکه ورزش و فعالیتهای ورزشی بر رشد و آمادگی جسمانی دختران و همچنین نشاط آنان تاثیر زیادی دارد  به ارائه توضیحات پیرامون مسابقات ورزشی  پرداخت و یادآور شد: این مسابقات با حضور دختران در رده سنی ۱۷ و  زیر ۱۷ سال با حضور بیش از ۲۴۰ ورزشکار از شرکت پالایش و پخش مناطق مرکزی ایران و به میزبانی شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره)شازند برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات به مدت ۵ روز در رشته های ورزشی مختلف برگزار گردید خاطر نشان کرد:دوره نخست این مسابقات از ۲۶ شهریور با حضور تیم های والیبال ،بسکتبال،بدمینتون و تنیس روی میز آغاز  واختتامیه دور اول مسابقات در ۳۱ شهریور برگزار شد .

خدابخشی ادامه داد:در دور دوم مسابقات دختران ۱۷ و زیر ۱۷ سال به مدت ۴روز در رشته های کاراته،ژیمناستیک ،و شطرنج با یکدیگر به رقابت پرداختند، که نفرات اول تا سوم  به مسابقات شرکت ملی نفت ایران اعزام می شوند.

 وی با بیان اینکه  در رشته شطرنج تیم شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره)شازند موفق به کسب مقام سوم شد تصریح کرد:میسا عسگری از شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره)شازند  عنوان فنی ترین بازیکن را کسب کرد.

رییس امور ورزش شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره)،شازند ادامه داد:مسابقات کاراته با حضور ۳۳ شرکت کننده برگزار شد که ورزشکاران دختر شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره)شازند یک مدال طلا و دو نقره را به خود اختصاص دادند.

وی خاطر نشان کرد:شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره)شازند در رشته ژیمناستیک موفق به کسب نایب قهرمانی در رده تیمی شد.

در ادامه این آیین ایروانی معاون اداری و پشتیبانی شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی  ضمن تشکر از مدیریت شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره )شازند گفت: آنچه در صحنه ورزش می بینیم نمونه بسیار کوچک از یک کار بزرگ است،و صحبت کردن در خصوص بودجه ریزی،برنامه ریزی در حوزه ورزش کار سختی است.

وی افزود:برگزاری المپیاد و مسابقات در طول سال حاصل تلاش ماه ها زحمات کارکنان در تمام عرصه ها می باشد.

ایروانی با قدردانی از دختران شرکت کننده در این دوره از مسابقات گفت:برگزاری این قبیل مراسمات حاصل تلاش پدران شما در صنعت نفت می باشد که با وجود کمبودهای زیاد حماسه خلق می کنند.

وی ادامه داد:تلاش و کوشش پدران شما ،مرهون کسب موفقیت فرزندان در عرصه های مختلفی علمی و ورزشی است. معاون اداری و پشتیبانی پالایش و پخش اظهار کرد:اساسنامه شرکت ملی  نفت بر این اساس تعریف شده که ابتدا ورزش همگانی و سپس ورزش قهرمانی مورد توجه قرار گرفته و امید این را داریم که با برگزاری این مسابقات نفرات منتخب بعد از راهیابی به  مرحله بالاتر ،آماده حضور درمیادین قهرمانی شوند