جمعی از ورزشکاران روز ایمنی و آتش نشان را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی ضرکت پالایش نفت امام خمینی (ره)شازند ؛در آستانه هفتم مهرماه روز ملی آتش نشانی و ایمنی، «عباس رمضانی » از آتش نشانان این سازمان مسافت اراک تا پالایشگاه نفت امام خمینی شازند(ره) را به یاد شهدای آتش نشان پالایشگاه آبادان که در هفتم مهرماه سال ۱۳۵۹ با حمله هوایی رژیم بعثی به درجه رفیع شهادت نائل شدند، طی زمان حدود دو ساعت دوید.

این دونده آتش نشان، برنامه خود را از ستاد فرماندهی این سازمان واقع در کوی مصطفی خمینی آغاز و با عبور از داخل شهر و خیابان دانشگاه، میدان سرداران، خیابان امام(ره)، میدان شورا، میدان شهدا، خیابان شهید بهشتی، خیابان طالقانی و سپس میدان انقلاب و میدان بسیج، وارد کمربندی شمالی شد و به سمت پالایشگاه شازند ادامه مسیر داد. در این مسیر یک دوچرخه سوار آتش نشان وی را همراهی می کرد و این دونده و دوچرخه سوار پس از طی مسافت حدود ۳۰ کیلومتر و با صرف زمان تقریبی دو ساعت، خود را به پالایشگاه شازند رساند و مورد استقبال مسئولین ایمنی و آتش نشانی و آتش نشانان این شرکت قرار گرفتند.  

عباس رمضانی دونده و قاسم محمودی دوچرخه سوار هدف از انجام این برنامه را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای آتش نشان و نیز رساندن این پیام به شهروندان بود که دلاورمردان جان برکف آتش نشان در راه نجات جان و مال همنوعان خویش از جان خویش خواهند گذاشت.