مشارکت در مدرسه‌سازی سرفصل فعالیت‌های اجتماعی پالایشگاه است

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره)مجید رجبی در آیین آغاز عملیات اجرایی مدرسه ۶ کلاسه کزاز افزود: عمر برخی از مدارس شازند از ۴۰ سال هم می‌گذرد و نیاز به بازسازی دارند و از طرفی منابع مالی دولتی محدود است و باید صنایع در این حوزه دولت را پشتیبانی کنند.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی افراد حقوقی و حقیقی باید در کنار هم قرار گرفته و برای آبادانی میهن اسلامی تلاش کنند و در این رهگذر ساخت مدرسه ضرورت بیشتری نسبت به دیگر مسائل دارد.

مدیر عامل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره)شازند با بیان اینکه پالایشگاه یک صنعت ملی است و  فرآورده های اصلی نفت سفید،بنزین ،گازوئیل که نیاز اصلی کشور می باشد،در این شرکت تولید می شود؛ افزود: در پالایشگاه زحمت مضاعفی برای فرآوری ۲۵۰ هزار بشکه نفت خام در روز و  توزیع آن در سطح کشور  توسط متخصصین و کارکنان این شرکت در محیطی با دما و فشار بسیار بالا کشیده می شود .

وی بیان کرد: تمام هم و غم ما علاوه بر تولید ،آلوده نکردن محیط زیست است و اگر در جریان تولید آلودگی از سوی این شرکت ایجاد می‌شود از همه شهروندان شازندی به خصوص ساکنان روستاهای مجاور پالایشگاه و به خصوص مردم خوب و خونگرم روستای کزاز عذرخواهی می‌کنم.

وی ادامه داد: با ساخت مدرسه ،تامین روشنایی،ساخت سالن های ورزشی و ساخت راه ها روستاهای اطراف را در اولویت مسئولیت های اجتماعی قرار داده‌ ایم . فرماندار شهرستان شازند نیز گفت: پالایشگاه شازند در موضوع مسئولیت اجتماعی به صورت یک جانبه در راستای زیرسازی شهرستان شازند و فضاسازی آموزشی تلاش می‌کند که جای تقدیر دارد