اولین مطلب در خصوص ITIL.v3

همکاران محترم (پرسنل پالایشگاه)
با سلام

واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در راستای پیاده سازی ITIL/ITSM (IT Service Management)  از مدتی پیش فعالیت خود را آغاز نموده است.

در راستای ایجاد زمینه و فرهنگ سازی برای پیاده سازی ITIL ؛  با توجه به اهمیت آن؛ از این پس به مرور سلسله مطالبی در این رابطه از طریق این  پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی؛ همچنین سیستم اتوماسیون اداری و اینترانت شرکت منتشر خواهد شد.

از دریافت پیشنهادات سازنده عزیزان در این مسیر استقبال می شود.

همچنین همکارانی که در این خصوص مطلبی آماده انتشار نمایند، لطفا مطالب خود را در اختیار واحد فاوا قرار دهند تا به نام خودشان منتشر شود.

در این راستا؛ اولین مطلب به شرح ذیل منتشر میشود:

“””””””””””””””””””””””
دوره آموزشی  ITIL.v3

بالاخره دوره فوق رو گذروندم!

مهمترین چیزی که استاد قادری در این دوره گفت؛ به نظر من این بود:

سوال: نگاه سایر واحدهای سازمانی به IT  و نگاه IT  به سایر واحدهای سازمانی چیست؟

جواب: دیگران فکر میکنند که در IT  تعدادی از افراد نشسته اند که دائم سرشون توی  کیبورده و دارند کد میزنند و از همه مهمتر هی پول میگیرند و سخت افزار و نرم افزار میخرند!!!

و بچه های IT  فکر میکنند که دیگران هیچی از کامپیوتر نمیدونن و فکر میکنن IT  هر چی پول میگیره برای جیب خودش میگیره!!!!

یکی از اهداف ITIL  اینه که یک زبان مشترک بین اینها ایجاد کنه و این به نظر من یکی از مهمترین فواید برگزاری این دوره برای سازمانهاست